ACTUALIDADE
Por rehabilitación, conservación ou montaxe, nestes momentos están pechados os edificios Castro Monteagudo e García Flórez.

• notas de prensa

Ven coecer o Museo

Todas as fins de semana, ata o 30 de xuo de 2018, as persoas que o desexen poden participar no programa de visitas guiadas Ven coecer o Museo, unha invitacin a descubrir a historia e as coleccins do Museo de Pontevedra. A asistencia a calquera dos itinerarios gratuta.

notas de prensa

O Tesouro de Caldas na exposicin El poder del pasado. 150 aos de arqueologa en Espaa

Os nosos fondos arqueolxicos estarn representados a travs de nove pezas do clebre Tesouro de Caldas de Reis na exposicin El poder del pasado. 150 aos de arqueologa en Espaa que se poder ver no Museo Arqueolgico Nacional do 2 de outubro ao 1 de abril.

Doazn ao Museo do cartel de Castelao anunciando o xornal Galicia

Desde o pasado da 2 forma parte da coleccin do Museo o cartel realizado por Castelao para anunciar o xornal Galicia. Diario de Vigo que sau ra o 25 de xullo de 1922. O cartel, do que non temos coecemento doutro exemplar, gardrao o polifactico artista e galeguista Xos Sesto e foi doado ao Museo polo seu fillo Farruco Sesto Novs.

O Museo recibe en doazn a biblioteca e o arquivo de Jos Luis Souto

Os fondos bibliogrficos e documentais do Museo vronse recentemente incrementados coa incorporacin do arquivo e biblioteca persoais de Jos Luis Souto (1942-2016) que foron legados no seu testamento.

Deputaci�n de Pontevedra Museo de Pontevedra