Iso segue o seu curso. Mestrado en Arte Contemporánea. Creación e Investigación

Actualizado 06/06/2017 00:00

Do 8 de xuño ao 9 de xullo na planta baixa do Sexto permanecerá aberta ao público a exposición Iso segue o seu curso 2017. A inauguración será o xoves 8 ás 20 h.

Iso segue o seu curso 2017 é unha nova edición (a quinta xa) na que a Deputación de Pontevedra, o Museo de Pontevedra e a Facultade de Belas Artes da Universidade de Vigo unifican esforzos para promover mediante unha exposición as novas carreiras artísticas que xorden dende o Mestrado en Arte Contemporánea. Creación e Investigación que se imparte na nosa Facultade de Belas Artes do Campus de Pontevedra.

Desta volta son 21 os e as artistas presentes.

Eric Balbuena

Irene Romero

Vanesa Soares

Aitana Tubío

Todos eles diplomados deste posgrao que amosarán no Sexto Edificio, o espazo artístico máis importante da cidade do Lérez, as investigacións plásticas que no eido da pintura, escultura, instalación, fotografía e vídeo viñeron desenvolvendo ao longo deste curso académico. E se variados son os formatos que se ven na sala aínda máis plurais son os diversos intereses, asuntos e conceptos que vertebran as obras expostas.

Un proxecto expositivo no que as tres entidades organizadoras convidan á cidadanía e aos visitantes do Museo non só a contemplar ás obras e creacións destes novos valores da arte galega se non, e sobre todo, a facelos copartícipes das súas inquedanzas e devezos de pensamento.