XIII Memorial Filgueira Valverde

Actualizado 30/10/2014 00:00

Os días 5, 6, 12 e 13 de novembro ás 20 h, o Sexto Edificio do Museo acolle a celebración do Memorial Filgueira Valverde, na súa décimo terceira edición, dedicada ó polígrafo pontevedrés protagonista do Día das Letras Galegas do vindeiro ano. A entrada é libre ata completar aforo.

O Memorial Filgueira Valverde naceu en 2001 como unha iniciativa complementaria das actividades programadas pola Cátedra Filgueira Valverde, creada en 1997 pola Caixa de Aforros de Pontevedra no seo da Universidade de Vigo para apoiar e potenciar proxectos de investigación nacidos nos Centros pertencentes ao Campus de Pontevedra.

Pese á desaparición da Cátedra, a Vicerreitoría responsable do Campus pontevedrés mantivo a continuidade anual dos ciclos de conferencias que no outono conforman o Memorial, centrados sempre na análise e valoración de asuntos de actualidade, de alcance e significación moi dispar, todos, en calquera caso, do maior interese científico.

A elección pola Real Academia Galega do profesor Filgueira Valverde como a personalidade á que se lle vai dedicar, en 2015, o Día das Letras Galegas preséntase como unha excelente ocasión para ofrecer unha visión actualizada sobre algúns aspectos esenciais da traxectoria intelectual e pública do recoñecido polígrafo pontevedrés.

Día 5 de novembro

Xesús Alonso Montero

Catedrático emérito da Universidade de Santiago. Presidente da Real Academia Galega

Ciencia e conciencia na biografía intelectual de Filgueira Valverde