Interpretación dunha das escenas do antigo retablo de Santa María

Actualizado 02/04/2014 11:00

No Sexto Edificio expóñense os cinco relevos que se conservan do antigo retablo da capela maior da igrexa de Santa María de Pontevedra realizados por Jácome de Prado ca. 1623 . Foran salvados da súa destrución pola Sociedad Arqueológica de Pontevedra que os entregou ó Museo en 1929.

Os relevos expóñense arredor dun debuxo do antigo retablo no que aparece a posición que ocupaban. O relevo que falta está en restauración.

Debido ó seu mal estado de conservación, a estrutura arquitectónica do retablo encomendado a Francisco de Antas foi substituída a comezos do s. XX polo retablo neogótico que podemos ver na actualidade, realizado por Maximino Magariños.

Nun dos relevos do desaparecido retablo represéntase o nacemento da Virxe. Aquí presentámosche en PDF a interpretación da escena que fai o pediatra Gonzalo González Lorenzo.

Premer na imaxe para ver a interpretación